|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JuleaftendilemmaJeg ville invitert svigers. Hva om du inviterer med beskjed om at det blir middag klokka 17.30 i år? Og kan ikke svigerfar få legge seg nedpå rett etter middag, med avtale om at dere skal si ifra til ham så snart det er tid for gaver? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juleaftendilemma
Tror jeg ville gått for en slik løsning jeg også, og si at mannen skal dele ut gavene i år, på deres måte. Vi har regel om en gave av gangen her, så alle ser hva den ene får. At svigerfar må legge seg nedpå er nok en vane som er litt lei, så jeg ville nok gitt han muligheten for en liten hvil etter middag. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Drømmer
|
Sv: JulaftendilemmaJeg ville invitert de til middag til 17.30 eller 18, dere bestemmer tidspunktet. Det med pakeåpningen skjnner jeg at du vil ikk endre på, svigerfamilien min er også sånn som bare kaster pakkene rundt og ingem får med seg hva andre får. Vi har det stikk motsatt i minfamilie. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|