Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ditt daglige brød

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-13, 19:31   #11
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt daglige brød

Jeg merker at vi ikke er en vanlig norsk familie naar jeg leser dette. Vi er to voksne og ett barn. Vi kjöper et halvt bröd til helgen, evt. rundstykker. Det holder til helgefrokostene. I uken er det bare sönnen som spiser bröd, han spiser en eller max to skiver til frokost og det var det hele. Han spiser ikke bröd paa skolen, og faar varm lunsj naar han kommer hjem (eller paa skolen hvis det passer saann). Vi kjöper grovest mulig bröd, helst biologisk, men det hender saaklart at vi skeier ut med lyse rundstykker. Jeg aner aerlig talt ikke hva brödet vaart koster. Med denne mengden (under ett helt bröd i uken) blir det jo ikke noen store summer uansett. Jeg pleier aa faa brödet skaaret i skiver hos bakeren slik at det kan fryses ned. Da tar jeg opp den mengden skiver sönnen vil ha til frokost og putter dem i toasteren eller i microen for aa varme dem litt för de smöres. Ferskt bröd til helgen, dog.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.