Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!
Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.
Fortsatt kudos for høflig besøkende-lobbyist-adferd, dog. 
Hehe, det har nok mest med å gjøre at vi leter etter forums hvor det fortsatt er en del mennesker som bruker, samt rent bortsett fra akkurat denne saken her så har ikke jeg så mye å gjøre på et forum som heter "foreldre-portalen" da jeg er meget frivillig barnløs... :P Men jeg er aktiv forumbruker, så rent bortsett fra det så henger jeg med på det jeg kan, jeg.. 
Reptilfolk er en veldig anonym gjeng, av åpenbare årsaker, så da blir liksom forums en av de viktigste stedene vi sprer litt info rundt. Og interessen for teamet var jo veldig stor på forumet her, så.. det virker jo som dere likte det!
Dessuten så syns jeg det faktisk var en ganske hyggelig stemning her for å diskutere nettopp dette her, og det er litt forfriskende. Kvinneguiden er jo dødt når man tar opp dette temaet her. Og da er det ikke noe gøy.
Til alle nye som sier de er imot, må forresten gjerne fortelle hvorfor. Jeg syns det er interessant å høre grunnene til folk. you know, for science. 
Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.
Jeg så ikke denne diskusjonen før nå og synes den er vanvittig interessant. Det er flere her som har svært gode argumenter. Jeg har lært mye.
Skal signere når jeg finnerkrøllalfatasten på det nye iPad-tastaturet. uten den får jeg ikke skrevet inn mailadressen.
Takk så mye! Bare å spørre om det skulle være noe mer.
|