Sv: Au pair på foreldremøte?
Opprinnelig lagt inn av nokon, her.
Eg synest sjølv det er problematisk når leiinga ved skulen eller fylkeskommunen eller kven det nå er som legg budsjetta bestemmer at vi må kalle inn til foreldresamtaler på onsdagar mellom 12-16 for dei har ikkje pengar til å pålegge folk å jobbe på kveldstid og gjere slikt. Det er jo det same som å sparke bein under kommunikasjon mellom heim og skule, som jo er noko ein burde streve etter å legge til rette for. Når svaret då blir "Jammen folk går jo fra jobb for å gå til lege og tannlege i arbeidstida" er eg veldig einig i at ein del folk i skulen (og administrasjonen som ofte bestemmer det vi lærarar for skulda for) bør tenke litt utføre si eiga boble. Eg synest i alle fall det er synd at bare halvparten av foreldra møter til utviklingssamtalar, fordi dei er lagt til arbeidstida.
Det er som nokon sier at ofte får læreren beskjed om at de må legge opp til utviklingssamtaler på dagen pga kommunens/fylkeskommunens/skolens økonomi. Da er det synd at læreren bestandig får skylda uansett hva. Det er helt klart bedre med samtaler sent ettermiddag - tidlig kveld for slike samtaler. Det kan være at flere foreldre møter også til slike samtaler hvis de er lagt på ei tid som passer bedre? Og så får en tenke at det er bedre at foreldre møter opp på samtaler enn foreldremøter... 
|