|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvitevarer fra SiemensVi kjøpte nylig kjøleskap og fryseskap fra Siemens. Lekkert design og alt sånt. Funker også bra. Men skapene er mindre nå til dags enn før, da de skal være så energisparende, at de må må isolere mer for å oppnå denne effekten. Så større skap (fysisk), og mindre plass opplevde jeg. Men fiiiine, ja det er de. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvitevarer fra Siemens
Selskapet heter vel i dag "Bosch and Siemens Home Appliances Group". En del produkter er de samme med annet klistremerke. Ellers mye av de samme komponentene som går igjen. Står vel Bosch på kompressoren bak på våre skap fra Siemens...
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvitevarer fra SiemensVi har alt fra Siemens utenom ventilator fra Røros. Superfornøyd med integrert kaffemaskin, pyrolyseovn, 90 cm steketopp på øya og oppvasmaskinen. Kjøleskapet er bra utenom at jeg synes frysedelen er for liten. Hadde planløsningen tillatt det hadde jeg tatt dobbeltskap eller hjørne.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|