Sv: Trenger man fleece?
Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.
Kupper tråden.
Hva bruker dere som mellomlag i ull? Hjemmestrikket? Jeg sliter med å finne funksjonelle plagg i butikkene.
Jeg har små barn, så vio bruker mye fra janus, krinkelull, ridder slitesterk og prins/prisesse og muligens noe fra den nye playground-kolleksjonen også er fine mellomlag. Lillejenta har en deilig heldress fra devold også. Men usikker på hva de ellers har av klær. Ullundertøy er det mange som har, ulltøy er det mindre av.
Barnehagen vi har unger i late til å tro at man trenger fleece. Begge mine har, det er en yndet gave fra bestemor, de arver og sånn. Det er jo helt greie klær, og de ligger gjerne i bhg som skift. Mandag hentet jeg guttungen i bhg, og så at han hadde på seg fleecebukse. Siden jeg visste han var levert i ulljoggebukse fra janus lurte jeg på hvor posen me vått var. Ingen pose. Han haded nemlig den under.
Ja, for de voksne syntes at "siden han ikke hadde strømpebukse tok vi ei fleecebukse under regnbuksa. Han hadde altså ulljoggebukse under fleecebukse under regnbuksa. I 11-14 grader.