|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vem är Veronica? - om nettroll
De fleste troll liker jo ikke å bli stilt kritiske spørsmål til. Man mater dem ikke ved at man spør og graver. Man mater dem ved å gi beundring, gi trøst, osv.
|
|
|
#2 |
|
Ser lyst på livet
|
Takk, det var oppklarende. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollEn del troll er bare kranglefanter. Det er gjerne en anonym eller en som nylig har registrert seg og har få eller ingen innlegg før de dukker opp i en seriøs diskusjon og kommer med villt provoserende utspill og påstander. Denne typen troll er lette å gjennomskue, mener jeg. (Alikevel er det nesten alltid noen som tar dem på alvor og prøver å argumentere mot dem. Litt irriterende). Slike troll gjør man best i å behandle som luft, ikke la seg provosere til å komme med et motsvar. Det er nytteløst, de er ikke ute etter å diskutere, kun hisse opp folk. I slike tilfeller mater man dem ved å prøve å føre en diskusjon med dem. Ignorere er det beste. |
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Vem är Veronica? - om nettrollJa nettopp, Myria. Du var litt kjappere enn meg. |
|
|
|
#5 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er helt sant, disse trollene tenkte jeg faktisk ikke på. Jeg tenkte på se med syke barn, døende ektemenn, stor gjeldsbyrde og terminal kreft.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|