|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du verv i frivillighet/barns aktiviteter? | |||
| Har ikke hatt verv de siste årene/aldri hatt |
|
23 | 13,53% |
| Har ingen verv for tiden |
|
40 | 23,53% |
| Har ett verv verv |
|
50 | 29,41% |
| Har flere verv |
|
57 | 33,53% |
| Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteterBilla, slike foreldre har jeg truffet på flere ganger i årenes løp (hvorfor skulle det ikke også finnes slike?) og jeg nevner det som en del av det store bildet - og slett ikke som hele. Foreldre (og folk) flest er verken albuende sutrere eller unnasluntrere - det vanligste er at folk bidrar litt her og der og ikke har annen motivasjon enn å bidra og å gjøre noe meningsfullt for seg selv og felleskapet i samme slengen.
|
|
|
#2 |
|
Er frisk!
|
Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteterJeg tror ikke at de som ikke kommer på foreldremøtene er syke alle sammen - men jeg vet ikke hvem som er syke og hvem som ikke er det, så jeg prøver å ikke bli irritert. Men det er så godt som aldri noen som sier fra på forhånd (selv om vi ber om det), og det irriterer jeg meg kraftig over.
|
|
|
|
#3 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Frivillighet og verv i lokale organisasjoner og barns aktiviteter
Javel, da har du truffet dem flere ganger. Jeg tror allikevel de er sjeldne, og at det nok er flere av av typen "stirre i gulvet i håp om at noen andre melder seg", eller "ikke møte overhode til møter hvor slike valg skal tas"
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Her har jeg ikke noen statistikk å skilte med, så sannelig om jeg vet.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Jeg vil nå si at det er et betydelig større problem at folk ikke stiller opp, så jeg skjønner ikke helt viktigheten av denne "belysningen".
|
|
|
#6 |
|
By the Sea
|
Det er jeg helt sikker på at du har rett i. Men så har jeg vel ikke vektet det ene opp mot det andre heller?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|