Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Pakkekalender; oppheng? Eller annen løsning?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-13, 07:51   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pakkekalender; oppheng? Eller annen løsning?

Jeg henger dem opp i en gardinstang. Også lar jeg ungene dele på kalenderen, slik at det kun er 24 gaver. Det får være måte på også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-13, 22:27   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg henger dem opp i en gardinstang. Også lar jeg ungene dele på kalenderen, slik at det kun er 24 gaver. Det får være måte på også.

Enig i det! Her er det oldemor som har brodert kalender og som faktisk sender gaver, ferdig innpakket, til begge to! Men det er 24 gaver, så de åpner annenhver dag. Hun ble 90 i januar! Hun sender 24 til min bror sine to jenter også.

Gammel 04-10-13, 00:12   #3
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Her har de hver sin advendtskalender som jeg har brodert. Holder på med en til sistemann og nå, noe må en jo ha å gjøre på nattevakt

En vennine tar med hele familien i skogen, så finner de en svær pinne som de tar av barken på. Den henger de opp i taket ved hjelp av fiskesnøre eller bånd og to kroker. Å så henge hun gavene i den, det er litt stilig.
Type sånn:

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:31.