|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legges barna for tidlig, eller for sent?Hvis du har lyst å drepe ungene dine når de står opp sju i helgene, eller drepe mannen din fordi han ikke står opp selv om det er din tur, så er du B. Evt at du føler deg direkte sjuk når klokka ringer en hverdag. Hver dag. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Legges barna for tidlig, eller for sent?
Det tenker jeg ikke på. Jeg må jo opp, står opp, lager kaffe. Selvsagt hater jeg at barna står opp tidlig i helgene (men sju er sent). Og hater om mannen ikke er rask med å stå opp med barna når det er hans tur. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Jeg tror kanskje du er B. Ut fra det du forteller her og at du greier å jobbe til midnatt. :analyserer: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Takk, skal ta med det |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg kan ha så lite valg som helst, det hjelper ikke. Nå er ikke klokka engang 21 og jeg holder på å begynne å grine her jeg sitter og jobber med skoleoppgaver. De føles uoverkommelige, de samme oppgavene som jeg virkelig koste meg med i morges klokka 8.
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Jeg er på vei i seng. Pleier ikke legge meg før 23, men føler meg dårlig i dag. Men det hender jeg er så trøtt at jeg griner på denne tiden. At det ble bekmørkt klokka 20 sliter jeg med. Gruer meg til mørketid. Jeg synes det er jævlig å stå opp også, men det gjelder uansett tidspunkt, men jeg har en kronisk sykdom som gjør meg unormal i så måte. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|