Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-13, 09:58   #581
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg vurderer disse som klassiske støvletter. Er de gode på foten?

Che, jeg var også ute etter høyhelte klassiske sorte støvletter som jeg orker å ha på en hel dag på jobben, som er pene og "rene i stilen" til skjørt/kjole, og synes disse så gode ut. Selgeren sa at dette merket var kjent for å være gode å gå med så jeg slo til. Mykt og godt skinn. Rund tupp uten at den virket klumpete. Jeg vaset rundt der frem og tilbake flere ganger og hadde de litt på hjemme.
Synes strørrelsen var god så jeg har muligens plass til en sånn sportssokk oppi.

Takk for tips til skjørtet.

Gammel 29-09-13, 10:16   #582
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Kvar har du kjøpt brynja, Che?

Den er fra zalando. Even&odd er merket. Den er dog ikke så veldig brynjete- har ikke bestemt meg for å ha den eller ikke.

Gammel 29-09-13, 19:24   #583
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vurderer disse som klassiske støvletter. Er de gode på foten?

Jeg prøvde disse, om det er de som ligger på rundt 1100? De ligner på mine gamle, bare kortere hæl. Jeg syntes sålen innvendig var litt 'ekkel', og syntes ikke de var komfortable på. Men mulig jeg var uheldig med den jeg prøvde. Veldig fine var de i alle fall.

Jeg leter etter nye, som jeg kan hinte om i julegaveønske til mannen.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 30-09-13, 10:06   #584
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg prøvde disse, om det er de som ligger på rundt 1100? De ligner på mine gamle, bare kortere hæl. Jeg syntes sålen innvendig var litt 'ekkel', og syntes ikke de var komfortable på. Men mulig jeg var uheldig med den jeg prøvde. Veldig fine var de i alle fall.

Jeg leter etter nye, som jeg kan hinte om i julegaveønske til mannen.

Jeg liker mine veldig godt.

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Støvletter. Endelig fant jeg noen klassiske, enkle og gode - som passer til litt finere antrekk. Har liksom flest lave boots.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-09-13, 10:30   #585
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Veldig lekre, Nessie. Den helen ser ikke ut som 7cm altså.. ser god og stødig ut.
De jeg kjøpte er 6cm. Egentlig en cm høyere enn jeg tenkte men det er ikke så lett å få tak i støvletter som er lavere uten at jeg synes de virker bomsete.

Gammel 30-09-13, 12:06   #586
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpt meg kåpe.

Den er mye kulere enn den ser ut som. Så en dame på HM som hadde den på seg - men fant den ikke i nærheten av der hun sto - jeg slo fast at hun sikkert ikke hadde kjøpt den hos HM - så jeg ble glad da jeg fant den på motsatt side av butikken.

Fine sko ja, Nessie, men de definerer jeg ikke som klassiske direkte - uten at jeg helt kan sette fingeren på hvorfor...

Gammel 30-09-13, 12:19   #587
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Prøver meg på to skjørt fra Asos

Har du fått skjørtene? Jeg har siklet på det røde en stund, er spent på å høre om det faller i smak hos deg?

Gammel 30-09-13, 13:11   #588
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Har du fått skjørtene? Jeg har siklet på det røde en stund, er spent på å høre om det faller i smak hos deg?

Nei, ikke enda, men de ble sendt for 9 dager siden, så de bør være rett rundt hjørnet. Må fortolles, så er vel det som drøyer.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 01-10-13, 14:22   #589
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Nye røde sko fra Rieker.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (231,2 KB, 23 visninger)

Sist redigert av Christa : 01-10-13 kl 14:31.
Christa er ikke aktiv  
Gammel 01-10-13, 15:05   #590
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpt meg kåpe.

Den er mye kulere enn den ser ut som. Så en dame på HM som hadde den på seg - men fant den ikke i nærheten av der hun sto - jeg slo fast at hun sikkert ikke hadde kjøpt den hos HM - så jeg ble glad da jeg fant den på motsatt side av butikken.

Fine sko ja, Nessie, men de definerer jeg ikke som klassiske direkte - uten at jeg helt kan sette fingeren på hvorfor...

Jeg ser på denne i grått, hvor lang er den?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 01-10-13, 15:36   #591
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Jeg er jo skarve 1,60 - den går til midt på låret sånn ca.

Gammel 01-10-13, 15:39   #592
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

OK, da blir den kortere enn jeg hadde sett for meg. Takk for svar!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 02-10-13, 00:19   #593
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg liker mine veldig godt.

Fine støvletter, men jeg ser nok etter noen enda 'rundere' i formen og høyere hæl. Har sett noen hos Lille Vinkel, men tror jeg vil prøve i butikk denne gangen.

Litt mer slik

Inntil da pusser jeg de gamle.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 02-10-13, 14:47   #594
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Fine! Lenke til skoen?

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 02-10-13, 14:50   #595
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Fine støvletter, men jeg ser nok etter noen enda 'rundere' i formen og høyere hæl. Har sett noen hos Lille Vinkel, men tror jeg vil prøve i butikk denne gangen.

Litt mer slik

Inntil da pusser jeg de gamle.

Disse har jeg også vurdert. Skal ta en tur innom byen idag - så får vi se hva jeg finner

Gammel 02-10-13, 14:57   #596
Dronningen
Pauset

Standard

Kjøpte denne i byen, og bestilte en til i dag.

Lindex:

Stretchy, glatt stoff, relativt slim fit, og satt godt over rumpa.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 02-10-13, 14:58   #597
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Fine! Lenke til skoen?

Hmmm, nå fant jeg den plutselig ikke på Din skos hjemmeside lenger. Kanskje utsolgt fra nettbutikken?

Gammel 03-10-13, 11:44   #598
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

London-shopping:

Esprit

Macky er ikke aktiv  
Gammel 03-10-13, 12:20   #599
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Genser

Bukse

Cardigan. Men min er grå, den fant jeg ikke bilde av.

Jeg skal tre uker på rehabelitering, så dette er koseklær til å dasse rundt i der.

Gammel 03-10-13, 14:15   #600
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Salg på Oasis

Denne i blå og jeansblå

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.