|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg har begynt planleggingen. Jeg har kjøpt inn litt kalendergaver, og har begynt på listen over hvem som skal få julegaver, og forslag til hva jeg kan finne på. Driver og samler inn størrelser på alle ungene rundt juletider, i tilfelle jeg skal kjøpe klær, og så har jeg kjøpt to gaver.
|
|
|
#2 |
|
koko
|
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?Jeg har meldt meg på konfektkurs i november, det blir nesten litt juleforberedelsesaktig. Utover det blir det ikke planlagt særlig på en god stund ennå.
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?
Ja, jeg tror jammen jeg skal gjøre det i år. Jeg sitter jo alltid og ser på den tomme plassen der juletreet pleier å stå, og synes det er så trist at jeg må vente helt til lillejulaften, det kjennes bare ikke helt riktig. Så i år blir det pynting en uke før, eller noe.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|