|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaskerom for stor familie?Jeg har dobbelt kurvstativ (fra gulv til tak) ved siden av benken der jeg bretter (og stryker). Der sorterer jeg til alle 6, og så må alle ta med seg sin kurv på rommet og legge i skap. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaskerom for stor familie?
Jeg synes ikke én stor vaskemaskin veier opp for det å ha to. Her har vi to (som tar hhv 7 og 9 kg), og da vasker jeg gjerne klær i den som tar 7 kg og håndklær/sengetøy i den store. Sparer en del tid på å ha to da det ikke tar så mye lenger tid å legge i/ta ut av en maskin ekstra kontra å måtte inn på vaskerommet hver 2. time for å sette på en ny maskin. Dersom du skal ha to maskiner er det greit å legge opp en ekstra kurs og så må man jo ha et vann/avløp til. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Vaskerom for stor familie?To maskiner går ikke dessverre, men ser helt klart fordelen. Har en stor, og det blir ikke det samme. Venninna mi som har 12 barn har tre store maskiner, og to tørketromler.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|