Sv: Hjelp til ny veske
Opprinnelig lagt inn av torine, her.
Hahah Såpass ja! Vel, jeg liker bare butikken og pleier å handle der.. men ok, hvis det er sånn det skal være så trenger jeg ikke delta i forum her jeg. Hadde lyst bare lyst til å høre meningen til noen andre jeg...
Nei for all del, det kan godt hende at jeg tok feil altså. I så fall beklager jeg. Det er bare at tidligere erfaringer tilsier at de fleste som registrerer seg på et forum og i alle innleggene og trådene linker til en og samme nettside eller nettbutikk, gjerne kun er ute etter besøk på nettsiden de linker til, ikke egentlig etter å delta på forumet. Så jeg har kanskje blitt litt kynisk med årene. Men som sagt, det er godt mulig at jeg tok feil av deg, og at det var tilfeldig at alle veskene du postet kom fra samme nettbutikken. Alle har vi jo nettbutikker vi liker bedre enn resten, og da er det naturlig å bruke dem mest!
Og du er selvfølgelig velkommen til å delta i alle slags tråder her inne, denne inkludert!