|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene
Nei velferdsperm for langhelger er det vel ikke vanlig å få noe sted i arbeidslivet. Jeg vil ikke kalle det strengt. Mannen min som har totalt bundet arbeidstid får heller ikke det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes heller ikke det er strengt å ikke får fri i hytt og gevær. Men det kommer veldig ofte opp i disse trådene om lærer at "vi" kan ta oss fri "når vi vil". Det stemmer ikke for alle lærere. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Enig, jeg synes heller ikke det er strengt, og jeg kjenner heller ingen lærere som kan ta fri når de vil. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, nå lyver du. Akkurat som jeg gjorde da jeg sa at jeg kjente torsdagshyttefolk som tok ungene ut av skolen, iallfall i følge Pøbelsara.
Si meg en eneste arbeidsplass som har tunge, tankekrevende møter helt på tampen av arbeidsuka hvis de ikke må. (Som i at det har oppstått noe som må være klart til mandag morgen.) Ærlig talt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Seriøst, Rine. Jeg har ikke beskyld deg for å lyve. Hvis du skal diskutere så kan du jo prøve å forholde deg til det som blir skrevet. Jeg har ikke hevdet at du løy, jeg har satt spørsmålstegn ved om det virkelig er en stor del av problemet. Og påpekt at det faktisk er en god del folk som ikke kan skalte og valte med tiden sin som de vil, selv om noen kan det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Det er dem som trives med sånt som dette:
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ringskrømt
|
Ehh, det er da slett ikke uvanlig. Vi har møter også, men min arbeidstid og mine gjøremål er de samme fredag klokka fem som mandag eller tirsdag klokka fem. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|