Sv: "Når barna blir større, DA skal vi reise"
Før ungen blir to år, DA må vi passe på å reise
... for barn inntil to år flyr gratis. Vi reiser på ferie til Italia i to uker i Juni, og kommer hjem DAGEN FØR toårsdagen til jenta. Bra beregna eller? 
Når det gjelder bamseklubb har jeg ikke gjort meg opp noe mening, for jeg vet ikke hva det går ut på. Ungen vår er for lita til at det er aktuelt enda. Men jeg har ingen problemer med å se for meg at noen barn synes det er morsommere å leke med andre barn på samme alder enn å henge sammen med foreldrene absolutt hele ferien. Litt avveksling skader sikkert ikke for noen, hvis det er snakk om et par timer noen dager. Men for min egen del er jeg ikke så glad i å tilbringe for lang tid på slike typiske resorts i byer som består av så og si kun slike. Ei uke på svarteste vinteren går greit, da er behovet for sol og varme kanskje nok, men to uker er for lenge, og på sommeren så er det så utrolig mange andre steder jeg heller vil reise til. Men folk har jo forskjellige behov. Jeg er som sagt av typen som ikke lar meg stresse opp, og i likhet med Tinetoff synes jeg research, kartlesing, planlegging og organisering i forkant, samt impulsive endringer og planlegging underveis også er en del av ferien som jeg setter stor pris på, så for meg er ikke behovet så stort for å komme til ferdig opplagt ferie. Men jeg skjønner veldig godt at mange synes det er deilig, og velger dette, ikke bare fordi de tror at dette er den eneste muligheten man har med små barn, men fordi det er det de har behov for selv.
Sist redigert av My : 07-05-07 kl 14:22.
|