Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene
Eg kjenner eg blir litt provosert over ein del av utspela i denne diskusjonen. Det er jo ikkje som om skulen er noko ein er pålagt fordi ein skal pressast inn i rigide regelverk. Skulen er eit gode. I eit system kor ein skal forhalde seg til så mange som skulen er, er det vanskeleg å gjere alt på den einskilde sine premisser.
Viss mitt anslag om ugyldig fråver stemmer, så søker omlag 1/3 av elevane seg bort for ei veke i løpet av skuleåret. Av dei 614 894 er det altså over 200 000 gode grunnar til at akkurat eg skal gjere noko anna enn å følgje reglane. Men i eit så stort system, blir det faktisk eit problem når ein skal legge til rette for 200 000 einskildpersonar.
Korfor seier du at det er rigid å søke om fri til gravferd, daffy? Ein får jo dette innvilga. Men ein kan ikkje bare blir borte frå jobb eller andre forpliktelsar, utan å oppgi gyldig grunn.
Den tanken du har, Katta, er interessant, synest eg. Det ville løyst mykje for di yrkesgruppe. Samtidig trur eg ikkje det ville løyst noko av sydenfarararane sine prisproblemer. Nå er jo veke 40-42 haustferie, i ulike fylker, men prisane er likevel skyhøge desse vekene. Dei fråverssøknadane eg har sett, har overvekt av "billig tur" og "når vi først drar vil vi vere meir enn ei veke" som argument.