Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-13, 12:08   #10
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene

Eg kjenner eg blir litt provosert over ein del av utspela i denne diskusjonen. Det er jo ikkje som om skulen er noko ein er pålagt fordi ein skal pressast inn i rigide regelverk. Skulen er eit gode. I eit system kor ein skal forhalde seg til så mange som skulen er, er det vanskeleg å gjere alt på den einskilde sine premisser.

Viss mitt anslag om ugyldig fråver stemmer, så søker omlag 1/3 av elevane seg bort for ei veke i løpet av skuleåret. Av dei 614 894 er det altså over 200 000 gode grunnar til at akkurat eg skal gjere noko anna enn å følgje reglane. Men i eit så stort system, blir det faktisk eit problem når ein skal legge til rette for 200 000 einskildpersonar.

Korfor seier du at det er rigid å søke om fri til gravferd, daffy? Ein får jo dette innvilga. Men ein kan ikkje bare blir borte frå jobb eller andre forpliktelsar, utan å oppgi gyldig grunn.

Den tanken du har, Katta, er interessant, synest eg. Det ville løyst mykje for di yrkesgruppe. Samtidig trur eg ikkje det ville løyst noko av sydenfarararane sine prisproblemer. Nå er jo veke 40-42 haustferie, i ulike fylker, men prisane er likevel skyhøge desse vekene. Dei fråverssøknadane eg har sett, har overvekt av "billig tur" og "når vi først drar vil vi vere meir enn ei veke" som argument.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.