|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsregleneAlt fravær kommer på vitnemålet på ungdomsskolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsregleneJeg er litt satt ut av at enkelte ser ut til å mene at lange ferieturer nærmest er en menneskerett, men vet jo at jeg er litt på siden av de fleste på nettopp det punktet. Er det ikke rart å ikke ta hensyn til læringsmiljøet fordi ens eget barn er skoleflinkt? Er det så vanskelig å tenke seg til at reglene må være like for alle?
For oss er det også så enkelt. Jeg har respekt for at det er annerledes for andre familier, men for ganske mange er det også ganske greit. Det er dyrt å reise til varmere strøk i vinterferieuka, da dropper vi det. (jeg er heldig og har stort sett fri i skoleferien til barna, jeg ser den).
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene
Ellers er jeg veldig for innstrammingen i Oslo, mye etter å ha lest her på FP hvordan det faktisk påvirker lærernes arbeidshverdag, klassemiljø og fører til manglende kontinuitet, selv om det så klart er tilfeller hvor det hadde vært best for barna å få fri for reiser og i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|