Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Bil nummer 2

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-13, 18:39   #12
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bil nummer 2

Vi har Touran og kjøpte Leaf i fjor. Eg pendlar 9 mil til jobb (totalt fram og tilbake). Til nå er Leaf'en kjørt 18 000 km - den blir eitt år i desember.

Fantastisk bil, og den nye modellen er jo både billigare og med meir rekkevidde enn da vi kjøpte. Nye til BMW blir sikkert bra!

I starten kjørte eg fram og tilbake utan mellomladning. Det var ganske nervøst enkelte kalde dagar, særlig når det blir mange minus. Å varme opp kupeen sug vannvittig med batteri. Men nå ladar eg på jobb også - sjølv om det strengt tatt ikkje er nødvendig. Men det er litt for å ha litt "saft" igjen til kvelden - om ein skal noko da.

For om ein har kjørt bilen nesten tom, parkert i garasjen og satt i lading, så kan ein ikkje plutselig kjøre ein ny langtur på kvelden. Den brukar tid på å lade seg opp på nytt. Men det behovet melder seg nesten aldri - for vi har jo Touran som backup. Den står stort sett berre parkert heile tida. Leaf er blitt hovedbilen.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.