Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Navn på flybillett vs. pass

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-13, 18:09   #6
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Navn på flybillett vs. pass

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ikke nødvendigvis. Kjæresten til sønnen min sto oppført med feilstavet navn på billetten. Og ikke bare det, hun hadde skiftet navn, og hadde bare pass med gammelt navn (men heldigivis dokumentasjon på at hun hadde skiftet navn). Jeg trodde aldri Ryanair ville godta det, men de fikset det på flyplassen. De påsto at det var lov å ha opptil to feil per navn, uten at jeg vet hva jeg legger i det.

Da tror jeg du hadde flaks
Jeg har opplevd to ganger at noen i reisefølget har hatt manglende samsvar mellom pass og billett -en gang et tall og en gang EN bokstav. De fikk ikke bli med flyet, og måtte kjøpe ny billett dagen etter.
Pass med feil navn + dokumentasjon må de derimot godta, så den skjønner jeg.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.