Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva slags fisk fikk vi på kroken?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-13, 20:58   #1
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags fisk fikk vi på kroken?

Jeg fikk en knurr på fiskestanga en gang jeg var liten, ble redd og turte ikke å ta den av - så jeg trasket hjem igjen med fisken hengende på.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 21:12   #2
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg fikk en knurr på fiskestanga en gang jeg var liten, ble redd og turte ikke å ta den av - så jeg trasket hjem igjen med fisken hengende på.

Det skjønner jeg. Min mann var ikke veldig tøff når han skulle ha den av kroken og det var ikke snakk om at jeg skulle ta den av. Kan jo legge til at det var første gang på over tre år som vi var ute og prøvde fiske, så vi er ikke vant med fiske.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 21:35   #3
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Husker vi pleide å få knurr. Vi la øskaret over den og den knurret faktisk.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:19.