|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilke saker vinner og taper i den nye regjeringen, tror dere?Når det gjelder helse så klarer jeg ikke helt å se hvilke partier som har løsninger som kan funke. Osloprosessen har jo vært helt grusom, etter det jeg forstår. Og jeg tror virkelig ikke at enorme omveltninger vil kunne hjelpe.
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilke saker vinner og taper i den nye regjeringen, tror dere?
Lett å glemme Osloprosessen når man ikke hører til Helse Størst. Og når man hører til i et foretak som faktisk klarte å snu budsjettet og nå har investeringsstyrke. For Helse Størst og OUS sin del kunne de sikkert trengt en svingom, men de kan gi faen i å ødelegge det som virker!
|
|
|
#3 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke saker vinner og taper i den nye regjeringen, tror dere?Hva tror dere skjer med olja i nord-norge?
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Jeg er redd den saken er den som kan få samarbeidet til å rakne.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 11-09-13 kl 00:07. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror det blir konsekvensutredelse. Og så tror jeg det etterhvert blir leting etter olje, nesten samme hvem som vinner neste valg. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|