|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken regjeringskonstellasjon tror du vi ender opp med?Jeg har innsett at skolepolitikken kommer til å bli dritt uansett, og halvannen mnd. ut i lærerstudiene, frykter jeg allerede for min fremtidige jobb.
|
|
|
|
#2 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Hvilken regjeringskonstellasjon tror du vi ender opp med?
Hva er det dere tror kommer til å skje egentlig? Og nå spør jeg fordi jeg lurer oppriktig. Er det gitt at det kommer til å gå til helvete med skolen altså?
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Karakterer fra 5. klasse, ny skolereform igjen, ny lærerutdanning igjen, fritt skolevalg på tvers av både skole- og kommunegrenser, offentliggjøring av alle resultater fra nasjonale prøver, rangering av skoler etter resultat... Det er mye å ta av.
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Og så signaliserer de at de skal satse ganske mye penger inn i skolen. Er det ikke det dere ønsker? Dette med karakterer fra 5. klasse blir det jo ikke noe av, jeg tviler på at det blir noen skolereform, men lærerutdanning og spesielt etterutdanning kommer nok.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|