Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noe jeg ikke tenker på? (Syden med barn)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-13, 11:15   #7
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noe jeg ikke tenker på? (Syden med barn)

Jeg er akkurat kommet hjem fra ei sydenuke alene med 3-åringen, og dette er det jeg fant ut på turen:
- sarong, genialt til/fra strand, ved iskjøp etc
- solkrem med hjemmefra
- badeleker kan kjøpes billig på feriestedet
- de mest brukte plaggene var shorts og singlet, og en pen kjole eller to til middag på kveldstid
- UV-drakt er veldig greit å ha
- flere par solbriller, Middelhavet slukte mitt ene par Evt kan man kjøpe billige "merkesolbriller" i syden.
- store badehåndklær er kjekt å ha med hjemmefra eller kjøpe på feriestedet
- lite reiseapotek er kjekt å ha, det ble brukt noen plaster i ferien etter ymse uhell. Paracet kan også være greit å ha med, samt at vi for sikkerhets skyld tok IdoForm Travel-tabletter forebyggende for å unngå turistmage. Ingen fikk dårlig mage, enda vi spiste både salat og isbiter på Kreta.
- god underholdning på flyet er lurt. Her bommet jeg, og trodde spill på nettbrett skulle holde i tillegg til tegnesaker og et Barbieblad. Fail. Neste gang tar jeg med filmer også. De 5 timene i lufta hver vei ble laaaaaange, med unntak at når hun sov halvannen time på hjemveien...

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.