Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Fotografering i barnehagen; hva ta på dem?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-13, 21:38   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotografering i barnehagen; hva ta på de?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Rene hverdagsklær. Som du selv sier synes jeg det er viktig at bildene får fram slik de er nå, og jeg liker at det er klær de faktisk har brukt mer enn den ene dagen bildet ble tatt.

Slik de er nå? Hvordan blir det ødelagt av ei skjorte, f.eks?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-13, 22:00   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg tenker jo at det er opp til foreldrene å bestemme. Det er jo ikke alle andre som skal være fornøyd, det er jo foreldrene som skal være fornøyd med bildene.

Gammel 05-09-13, 22:08   #3
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Blir jo ikke ødelagt, men hvis ungen pleier å gå i jeans og t-skjorte, så syns jeg det er kjekt å kjenne igjen ungen også på bildet.

Jeg har gjort det samme på familiefotografering også, både storesøster og lillebror i jeans/jenaskjole, og er veldig fornøyd med resultatet, ungene er i fokus og antrekket stjeler ikke oppmerksomheten.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-13, 22:17   #4
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Da mener jeg klær de faktisk bruker og som gjenspeiler hvem de er, hva de gjør, hverdagen deres osv. Barnehagebilde med penskjorte på blir bare rart for min del, det er jo helt klart at han ikke går i penskjorte i barnehagen til vanlig så jeg synes ikke det hører hjemme. For meg blir det unaturlig å kle opp barna i klær de aldri ellers bruker, men så er jeg også typen som synes det er rart med babybilder av barn med f.eks. matrosdress, bare dongeriselebukse eller annet som helt åpenbart er ment kun for fotograferingens del.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:48.