|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Fotografering i barnehagen; hva ta på de?
Slik de er nå? Hvordan blir det ødelagt av ei skjorte, f.eks? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg tenker jo at det er opp til foreldrene å bestemme. Det er jo ikke alle andre som skal være fornøyd, det er jo foreldrene som skal være fornøyd med bildene.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Blir jo ikke ødelagt, men hvis ungen pleier å gå i jeans og t-skjorte, så syns jeg det er kjekt å kjenne igjen ungen også på bildet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da mener jeg klær de faktisk bruker og som gjenspeiler hvem de er, hva de gjør, hverdagen deres osv. Barnehagebilde med penskjorte på blir bare rart for min del, det er jo helt klart at han ikke går i penskjorte i barnehagen til vanlig så jeg synes ikke det hører hjemme. For meg blir det unaturlig å kle opp barna i klær de aldri ellers bruker, men så er jeg også typen som synes det er rart med babybilder av barn med f.eks. matrosdress, bare dongeriselebukse eller annet som helt åpenbart er ment kun for fotograferingens del.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|