|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høyre og Frp vil sette sosialklienter til snømåkingI vår kommune så var det faktisk mange som mottok sosialstøtte som gikk på samme jobbsøkerkurs som meg som motar aap, dem fikk litt ekstra i sosialstønad, 4 ukers ferie på sommeren å litt feriepenger. Om dette er ett tilbud dem har ennå hvet jeg ikke, men mange av dem var veldig fornøyd med ordningen. Jeg synes det er greit med sånne tiltak jeg når man kanskje blir gående å motta sosialstønad for en tid. Men å true med trekk i stønaden om ungene blir sjuke å mann må være hjemme det gjorde meg litt sint, for barn å barnefamilier som lever på minimumsatser burde slippet å bli straffet for att ungene kan bli syke, dem snakker om barn som lever under fattigdomsgrensen her i landet |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Høyre og Frp vil sette sosialklienter til snømåking
Er det ikke dette som er individstødnad?
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høyre og Frp vil sette sosialklienter til snømåkingDet hvet jeg ikke men dem mottok sosialstønad, hva som er forskjellen hvet jeg ikke. Jeg ble bare fortalt att dem fikk sosialstønad å att det var over tid å dem fikk tilbudet om jobbsøkerkurs å hjelp till å søke jobber og få hjelp till å komme seg ut i jobb. D |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|