Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Høyre og Frp vil sette sosialklienter til snømåking

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-13, 18:12   #10
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høyre og Frp vil sette sosialklienter til snømåking

Nå er det altså aktivitetsplikt for arbeidsføre sosialklienter, du må gå på jobbsøke kurs vise at du har søkt jobber ol. Det er endel som faller mellom stolene som ikke har sykdommer som utløser diagnoser og aap og deravfølgende arbeidstrening osv. og som trenger en litt annen hjelp en hardt kropsarbeid for å tvinges på rett kjøl.

Det er svært få 19 som er særlig lenge på sosse penger uten grunn. Om systemet er godt nok og hjelpen diferensiert nok det er et åpent spørsmål, men sånn generelt bør vel de fleste innse at arbeid skal gi lønn om planen er å gi en verdighet og å hjelpe noen ut av en uønsket situasjon.

Straffearbeid er utprøvd og funnet ikke hensiktsmessig for sånn ca 60 år siden. At økonomisk politikk i følge disse partiene åpner for en svært mye høyere arbeidsledighet som norm og en utskilling av fremtidsutsikter allerede i småskolen gir for meg tilsammen et menneskesyn jeg må indrømme jeg rett og slett blir småkvalm av.

Jeg stemmer for å gi sosialklienter skilt og rare hatter istedetfor.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.