|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Jeg gravde gjennom en kasse med svett treningstøy på fotballen i dag, og det lå det flotte Goretex-jakker i fleng, godt merket med nummer. Jeg synes faktisk klubben kunne tatt den jobben og sendt en SMS på åpenbart dyre plagg. Jeg var på vei til å sende avgårde noen meldinger, men det var så mange at jeg bare ga opp - de må da ha en anelse om hvor de er mistet?
|
|
|
#2 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.Ja, en gang fikk jeg en sms om et par sokker jeg hadde forlagt på ei hytte vi hadde leid. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.
I din by tror jeg det er mange som ikke bryr seg, rett og slett. De har så mye dyrt tøy at de ikke vet hva de har omtrent. Det stod en artikkel om det i avisen nå i sommer.
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.
Slik er det her også, det nevner lærere og trenere og sånt hele tiden. Det er ingen som savne noe som helst, ser det ut til, ikke engang utrolig dyre plagg. Rart. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|