|
Autofil Bilsnakk. |
Se resultatene: Ville du sikret et barn som er 142 cm og 36 kg med bilsete? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
27 | 34,62% |
Nei |
21 | 26,92% |
Vet ikke |
4 | 5,13% |
Jeg ville brukt limpistol |
3 | 3,85% |
Bilpute |
23 | 29,49% |
Deltakere: 78. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Bilsikring av 8-åring - 142 cm, 36 kgMen altså, vektgrensen på 36, den kan man trygt se bort fra da, eller? Hvorfor det?
![]() |
#2 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bilsikring av 8-åring - 142 cm, 36 kgDette er en liten avstikker men akkurat som hi så ser jeg at mine to troll er veldig alene om å fremdeles sitte bakovervendt. Faktisk så kjenner jeg bare til ett annet barn som fremdeles sitter bakovervendt enda jeg egentlig anser foreldrene som oppegående forøvrig. Ett av barna har jeg forståelse for for det barnet kastet opp hver gang selv på veldig korte bilturer. Men alle de andre, til og med 2-åringene sitter fremovervendt. Våre to har akkurat blitt 3 år og de ser ut til å sitte godt i setene sine og setter ingen spørsmåltegn ved at de sitter som de sitter.
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Bilsikring av 8-åring - 142 cm, 36 kgTakk for mange svar!
Dette lurer jeg på også. Er det egentlig lov å bruke bilstol hvis den er godkjent bare opp til 36 kg?
![]() |
![]() |
#4 |
This is normal!
|
![]() Sv: Bilsikring av 8-åring - 142 cm, 36 kg
![]() |
![]() |
#5 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bilsikring av 8-åring - 142 cm, 36 kg
Jeg har spurt trygg trafikk, og fikk til svar at vektgrensen skulle følges. Så snupsen på 145 og snaue 40 kilo sitter med bare belte.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|