|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?
Jeg synes fortsatt det er helt vilt, bare å bruke uttrykket, lissom? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?Disse er også gode.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skulle til å foreslå disse. Min veldig smale 5,5-åring bor i sin bukse, og jeg skal definitivt kjøpe flere til ham. Nå har jo jeg gutt da, men problematikken er den samme. Har funnet smale bukser til ham både på Lindex, KappAhl og PoP, og i tillegg fungerer bukser med strikk i liv og nederst på beina. Begge guttene må ha bukser med innstramming i livet, og de må strammes inn maks, ellers ramler de av. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
|
|
|
|
#5 |
|
Borte
|
Lillesøster blir 4 i høst og vet selvsagt ikke hva skinnyjeans er eller har noe som helst begrep om bukser er smale eller baggy. Likefullt klager hun på posete bukser. Drar dem sammen ved låra og sier at hun vil de skal "være inntil beinet". Det er ikke noe jeg har funnet på eller fortalt henne, men rett og slett et eller annet hun syns er ubehagelig med løse bukser. Vanlige olabukser og bukser som er mer rette i fasongen går like fint som sånne helt trange bukser da. Det er bare de som er posete og løse hun klager på.
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Jente 4 år]: Hva slags bukser?Jeg legger ingen ting i det at jeg kaller det skinnyjeans. For meg er det bare et navn på en viss fasong på et klesplagg.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|