|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Sparkingen av stortingsreferenten
Jeg mener at det har vært et lokk dels selvpålagt fra mediene, og et MEGET sterkt lokk fra AUFs side. Særlig på det som skjedde fra de gikk i båten og bestemte seg for å dra avgårde til den var tilbake på Utøya. Og at Stortingets beslutning om å ikke bruke referenten mer (tror ikke han var vikar, men hadde en sånn innkallingsfunksjon) er også eksempel på det samme lokket.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Javel? Hvordan er det det? Beklager Polyanna, men jeg syns du virker litt ute på konspirasjonsteorividdene nå. Jeg greier ikke helt å få grep om hva du mener, rett og slett.
|
|
|
#5 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
At AUF har meninger om hva, hvordan og hvorfor 22. juli debatteres offentlig, er helt forståelig. De har allikevel ikke makt til å sette dagsorden i media. Representanter for AUF har periodevis ikke ønsket å debattere fredning/gjenoppbygging av Utøya heller. Mener du de har lagt lokk på det også?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|