|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hybridsykkel - hvilken?Du har jo et råskinn i garasjen.
|
|
|
|
#2 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hybridsykkel - hvilken?
Vi må finne på noe. Mannen hadde den inne til overhaling i fjor sier han, men da mente han på verkstedet at setet får man ikke gjort noe med?! Han sa han kunne varme opp eller noe, men mente han ville bøye rammen samtidig. Ikke vet jeg. Men mannen ser for seg at man evt kan kappe stanga og file vekk på innsiden før man monterer nytt?
|
|
|
#3 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hadde en Scott Race Comp 1993 modell for inntil et par år siden. Setepinnen var dønn fast, men både Oslo Sportslager og Sport 1 i Røyken klarte å få den løs. Den siste sa at det var hardt arbeid, det tok tid og det ble arr på setepinnen etter verktøy. Det er nok en møkkajobb for erfarne. Setepinnene bør smøres årlig med ett fett de kaller gris.
|
|
|
|
#4 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hybridsykkel - hvilken?Men, Bomull! Er rammen passe til deg? Jeg innbiller meg at du ikke er veldig lang, og det er døden å sykle på en for stor sykkel.
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sykkelen virker veldig ok til meg den altså, hadde det ikke vært for at setet er montert fast typ 3-4 cm for høyt oppe. Jeg er 1.72.
|
|
|
#6 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da er du jo ikke det minste liten.
|
![]() |