|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
|
Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?Hvite og/eller blå shortser, hvite og/eller blå, gjerne stripete t-skjorter eller singleter, hvite eller blå tøysko av dyre merker. Hvite og/eller blå strukkegensere over skuldrene på kveldstid.
|
|
|
#62 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?Jeg har hatt korallfarget neglelakk hele sommeren uten å ane at jeg var trendy. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?
Fin farge! Vil du dele hva den heter? |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Visste du ikke at alle vi smugleser absolutt alt du skriver og følger med på alt du foretar deg? Du er objektet trendforskerene bruker når de "forutser" trender. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hehe. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Javel?
Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?Hatten, er ikke den korallfarget? Matcher tåneglene dine. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
villende
|
Jeg har noen supergode flip flops som i tillegg er ganske fine. Sommerens mest praktiske fottøy! |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?Mannen min har lagt merke til alle jentene som har på olashortser med lommene hengendes på utsiden. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Javel?
Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?Jeg elsker flip flopene mine! Har brukt de hele uken i syden, også på shopping i Palma. Men jeg hadde ikke gått med dem på jobb. Ellers var det lett å spotte nordmenn i butikker i Palma: kort dongerishorts, hvit topp, og mørkeblå Toms. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?Jeg har vært sør i Spania, og der var et eksemplar av denne stort sett aldri mer enn 50 cm fra hver eneste nordmann vi så som solte seg iallefall:
|
|
|
#74 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?Neonfargede topper, bikinier og skjorts. Skjortsene skull ha lommer som stakk ut og med hvite stjerner på.
|
|
|
#75 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?Tja, skjell i ørten varianter var veldig in for minstemann. Enorme, ja vanvittig enorme i Hamsuns rike, kanelboller var mektig populært blant oss alle.
Sist redigert av star : 07-08-13 kl 23:44. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?Jeg synes egentlig det var veldig mange lilla brennmaneter i området rundt Cannes og sørover. Jeg sitter med merke etter en, og det er snart 6 uker siden vi møttes. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?Vi har vært i California. Mye korte olashorts og singlet eller sånn vid, kort t-skjorte. Og Converse eller flipflops. Og surfebrett og solbleket hår. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har vært in der du har vært på ferie?På Telemarkskysten var det svært tydelig in med ekstrem brunfarge (og jeg tror ikke den var sprayet på).
|
|
|
|
#80 |
|
|
Om det var litt sånn skittenbrun, så var det sikkert den typen brunfarge de får med sprøyter. Ikke pent.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|