Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kindle - opplys meg!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-13, 20:59   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle - opplys meg!

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Enkelt å kjøpe og laste ned, men du må konvertere bøkene via PC-en (akkurat som med norskspråklige e-bøker) for å få dem på Kindle.

Tror du det holder med windows på Mac?

Forresten, skal vi ha en tråd der vi låner ut bøker til hverandre? Man kan vel låne ut i 2 uker og i den perioden kan man ikke lese boken selv.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-08-13, 21:05   #2
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, det vil jeg tro.

Gammel 02-08-13, 21:39   #3
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Du trenger ikke noe Windows. Calibre, som organiserer og konverterer ebøker, fins til Mac. Og plugins for å fjerne DRM fins også til Mac.

Jeg har vel skrevet panegyrisk om Kindle Paperwhite før, og alt det positive jeg har sagt gjelder fortsatt: Kjøp den med en gang! Men jeg vil gjenta min fraråding av Amazon sitt skinnomslag. Jeg kjøpte dette, men bruker det ikke. Det er pent, det er godt å holde i når det er lukket, og det er praktisk med magnetlås for å slå av og på (men unødvendig, fordi den bruker uansett lite batteri), men omslaget veier alt for mye, og metallet ved låsemekanismen er ubehagelig når omslaget er åpent. Uten omslaget er Paperwhite behagelig å holde med en hånd. Med omslag er den for tung. Jeg anbefaler en «sleeve» i stedet. Jeg bruker en billig jeg fant på eBay; tror jeg betalte $8. Det fins mange fancy , og dyre og fine, sleeves også.

Ben "still so very shiny" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 21:24   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nasse, her.

Jeg har lyst på også. Mannen har en egen. Trenger vi hver vår?

Ikke med mindre dere aldri leser bøker samtidig.

(Ja, dere trenger definitivt en hver.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.