Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-13, 20:26   #301
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Fant turjakke på salg på XXL i dag. Fra Helly Hansen,

Gammel 23-07-13, 05:11   #302
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Mørk mørk grønne Dr Martens Triumph

Toms:

Michael Kors - disse buksene satt som støpt - utrolig gode å ha på.

Jeg har shoppet mye de siste dagene... Men det skal bli godt å få litt nytt i garderobeskapet, jeg shopper klær o.l. ca 1 gang pr år - og da gjør jeg det til gangs.

Gammel 24-07-13, 17:57   #303
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Endelig har jeg fått meg skinnjakke!
American Eagle Outfitters - perfekt "på-shopping-jakke" els.
Og det beste av all, den var på salg! - 40%

Fiin jakke! Hvor har du kjøpt den og hvordan er den i størrelsen? Ekte skinn ja?

Fant ut av det, ikke ekte skinn. Men fin!

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 24-07-13, 20:54   #304
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

De øverste. Mulig de blir litt mye, men fargene var så fine.

Åh, de var megakuule!! Elsker marimekko! Hvor har du kjøpt de?

Gammel 25-07-13, 19:42   #305
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Åh, de var megakuule!! Elsker marimekko! Hvor har du kjøpt de?

De er kjøpt i Marimekko-butikken i København, de var på halv pris.

Gammel 28-07-13, 18:34   #306
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Diverse i sommer

Gåsko, men mine har hvite striper

Kjole på salg. Fant ikke produktbilde, men mener det er samme som denne (eller håper min er litt lengre ):

Fant også en rosa og en ferskenfarget bukse fra Kappahl på salg, og de var veldig gode på og fine for humøret for en som i hovedsak elsker svart.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 28-07-13, 18:55   #307
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mirmell, har du fått den kjolen? Hvordan passet den/str?

Gammel 28-07-13, 22:37   #308
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Treningstopper fra HM

Løpesko

Bukse fra Culture. Fantastisk fin passform på den.

Turbukse. Brukte den på tur i dag, og den var fantastisk!

Gammel 28-07-13, 23:02   #309
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Treningstopper fra HM

Løpesko

Bukse fra Culture. Fantastisk fin passform på den.

Turbukse. Brukte den på tur i dag, og den var fantastisk!

Str på turbuksen Blobby?

Gammel 28-07-13, 23:07   #310
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte M. Jeg er en mellomting mellom 30 og 40 til vanlig. Den satt veldig fint på. Jeg har litt hofte og rumpe, men denne var veldig fin i fasongen. Og så god å gå med! 4 veis stretch sier de.

Gammel 28-07-13, 23:08   #311
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Hva slags merke er den Bloppy?

Gammel 28-07-13, 23:12   #312
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Hva slags merke er den Bloppy?

Den er fra Stormberg. Jeg ser av nettsiden deres at den koster 999,-
Jeg kjøpte den på Vestby outlet for 699,-

Gammel 28-07-13, 23:53   #313
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Mirmell, har du fått den kjolen? Hvordan passet den/str?

Jeg bestilte den i L ettersom jeg vet at de kinesiske størrelsene er mye mindre. Jeg bruker M vanligvis, og jeg fikk kjolen på, men den kunne ikke vært noe mindre i det hele tatt.

Gammel 28-07-13, 23:59   #314
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har egentlig bestemt meg for at klesskapet mitt er fullt nok, og at jeg har nok av andre ting enn klær å bruke pengene på en stund fremover. Altså bør jeg holde meg unna shoppingtråd, klesbutikker og nettbutikker. Men jeg hadde bestemt meg for å kjøpe favorittjeansen min i mørk utgave, og i dag fant jeg den på Zalondo til en ganske redusert pris. Har den i lysere vask, og håper den mørke viser seg å passe like bra. Diesel Grupee heter den, fineste buksa jeg har hatt på årevis.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 29-07-13, 00:26   #315
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Jeg bestilte den i L ettersom jeg vet at de kinesiske størrelsene er mye mindre. Jeg bruker M vanligvis, og jeg fikk kjolen på, men den kunne ikke vært noe mindre i det hele tatt.

Jeg kjøpte også denne kjolen og bestilte i M (er en S til vanlig). Kjolen satt greit men var utrolig trang i armene, så jeg gav den til nabojenten på 16.

Gammel 29-07-13, 18:26   #316
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Ps. Vedr Blink. Angrer på at jeg ikke kjøpte bare en str over men to. De utvidet seg!!

Gammel 29-07-13, 20:14   #317
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg kjøpte også denne kjolen og bestilte i M (er en S til vanlig). Kjolen satt greit men var utrolig trang i armene, så jeg gav den til nabojenten på 16.

og hvorfor skal asiatiske str vere så håpløse og sammenlinge seg med?

Gammel 29-07-13, 21:36   #318
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har handlet på Boden for første gang. Sitter som et skudd og faller som en drøm!

Molo er ikke aktiv  
Gammel 29-07-13, 21:37   #319
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oj. Det ble stort.

Molo er ikke aktiv  
Gammel 29-07-13, 21:41   #320
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kul!

Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16.