|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Jeg er heller slettes ikke sikker på hva man bruker i bryllup nå til dags, men den kjolen du viser til den har jeg også i mitt skap og i min verden hadde jeg ikke tenkt tanken på at jeg skulle kunne bruke den til bryllup. Det handler nok mest om materialet. For meg er dette en kjole som jeg bruker til hverdags, på jobb og den slags.
|
|
|
#2 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?
Det er nettopp det jeg tenkte og, men så går jeg alltid i kjole så jeg er litt inhabil. Har du noen andre tips da kanskje? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Jeg har ingen konkrete tips, men jeg hadde sett etter kjole i litt pyntet stil i pyntet stoff... Blankt og litt festpreget på et vis... Jeg er elendig til å forklare hva jeg tenker, men dog. Hva med å google litt og se hva du finner med utgangspunkt i klær til bryllup? Se på litt bilder? Eventuelt spørre i butikker? De vet jo hva de selger til det formålet.... Masse lykke til! Jeg håper du finner noe du kommer til å føle deg veldig fin i!
|
|
|
#4 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Jeg vet ikke hvor lenge det er til bryllupet eller hva eventuelt budsjett er, men jeg vil uansett tipse om den amerikanske nettsiden igigi.com.
|
|
|
#5 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Diverse kjoler i store størrelser.
|
|
|
#6 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har man på seg i bryllup nå til dags da?Takk frukt. Hvor har du funnet dem? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
finner ut av mye
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|