Sv: Overnatting i Italia, Lazio eller Campania -Anbefalinger?
Helt i orden det, jeg blir veldig lett revet med selv . Og som sagt har vi ikke bestemt noe 100% enda. Det eneste som er helt bestemt er at vi lander og tar av i Roma.
Bare en ting, hvordan har du overnattet når du har vært på disse stedene?
Vi har stort sett overnattet på BB/pensjonat/billige hotel, evt vandrerhjem, som vi har funnet i øyeblikket (ved hjelp av turistkontor eller LP). Nå tenkte jeg vi for en gangs skyld skulle booke på forhånd, siden vi har tenkt til å være så lenge som en uke på samme sted, og siden det kan bli slitsomt å trave fra det ene fullbookede hotellet til det andre i varmen :erfaren: med en unge på slep :uerfaren men aner konsekvensen: etter å ha reist langt.
Siden frokosten i Italia ikke akkurat er noe å skryte av, og siden vi aldri spiser middag på hotellet likevel tenkte vi at det var like greit å ha en leilighet med "self catering", med eget lite kjøkken den uka. Det hadde vært supert med en anbefaling av et selskap som er til å stole på, som leier ut slike, for nettet myldrer over og jeg synes det er så vanskelig å velge sånn ut av det blå ...