|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdMin gode venninne, Knøvla, har erfart akkurat det samme som Gjørmedrama og Englesara, og mener bestemt at man må pakke lett for å ha plass til påkommende shopping.
![]() |
#23 |
Off the map.
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdJeg har sett unger på skinnfeller i 'syden'. Det _regulerer_ jo varmen så godt.
![]() |
#25 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdMin liste er adekvat for min familie i hvert fall. Jeg har strippet ned bagasjen til et minimum, etter å ha erfart hvor lite tøy ungene egentlig bruker når de er over den verste griseperioden. Til og med Rosinmannen roser meg for mine pakkeferdigheter.
![]() |
#26 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdSom sagt, vi skal en uke på kanalbåt, ellers hadde vi ikke hatt ull. Vi ville hatt med ull til barna på båtferie i Norge også. Og på fjellet.
![]() |
#27 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdMine barn er visst ikke over griseperioden.
![]() |
#28 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdOgså glemte jeg å si at det er fantastisk å løpe her! Det er gresstier langs elver og strender og kanaler, gjerne med en og annen forskremt fugletitter med vest og solhatt og kikkert. Jeg har brukt joggeskoene mine og treningstøyet annenhver dag!
![]() |
#29 |
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdNei det er klart, 4 ukers ferie i England byr på et bredere spekter av mulige værtyper. Og jeg hadde også pakket ull dersom vi skulle være på båt eller ligge i telt.
![]() |
#30 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdPå restaurant?
![]() |
#31 |
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdNei, på restaurant får det gå fra et eget pakkebudsjett. Mye restaurant=mye bagasje.
![]() |
#32 |
Epikur
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdJeg skal ta med joggesko og løpeBH, det tar jo ikke noe plass. Ellers syntes husverten utrolig synd på meg som bodde i et land uten Boden, så hun skulle mer enn gjerne ta i mot pakker derfra og ta vare på dem til jeg kom.
![]() |
#33 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdJeg har noen ganger endt opp med en halv koffert full av ting som ikke tar noe plass.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygd
Det var min tanke og! Ulltøyet kommer ikke frem før i oktober, helst senere.
![]() |
#35 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdDet er mulig jeg har litt tungt for det, men etter jeg kom ut av London, har det ikke akkurat vært shoppingmekka, altså.
![]() |
#36 |
Epikur
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygdÅ, jo! Sist jeg var i East Sussex fant jeg en butikk dedikert til country lades. Vatterte vester i ulike greige-brune-grønne varianter, lange rutete foldeskjørt, lammeullscardigans, perlekjede og wellies. Havehatt og havehansker, to corgier og en liter portvin.
![]() |
#37 |
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på i på engelsk landsbygd
Hvor? Hvor?
![]() |
#38 |
Epikur
|
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på engelsk landsbygdDet var en av butikkene i High Street, Rye. Du vil skjønne når du er i den riktige.
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 11-07-13 kl 22:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
![]() Sv: Pakkeliste for 10 dager på engelsk landsbygdHaha, jeg var faktisk på just Edinburgh Woolen Mill i Rye i fjor!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|