Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

GPS-klokke for å lokalisere barnet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-13, 10:01   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: GPS-klokke for å lokalisere barnet?

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Hva gjør dere når GPS-lokaliseringen viser at poden er i sjøen? Mest sannnsynlig feilposisjonering, men likevel. Eller poden er inne i et hus og gpsen ikke greier å få sendt ut signaler?

Jeg er veldig enig i dette. Så vidt jeg skjønner så baserer alle apper på telefonen seg på den innebygde implementeringen i telefonen. Jeg kjenner en del som bruker dette aktivt (spesielt i forhold til trening) og her er det mange morsomme treningsrapporter: Man jogger midt i elva, løper i 50km i timen, beveger seg under havoverflaten etc. Det spiller jo ingen rolle når man gjør det for "morro skyld" (som jeg i alle fall karakteriserer treningsrapportering på FB), men for å faktisk vite hvor noen er ville jeg aldri ha brukt det.

Jeg også tror at vi bare har sett begynnelsen på GPS teknologien. Utrolig mye spennende som skjer der.

Sist redigert av him : 10-07-13 kl 10:01. Årsak: jobber -> jogger
him er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.