Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Test om vitenskap og kvinner (Experimentarium)

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-13, 10:06   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Test om vitenskap og kvinner (Experimentarium)

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og bare tenk på hvordan slikt kan påvirke ungene våre, hvis vi forteller jentene at "fysikk er jo ganske vanskelig" eller guttene at "jentene er jo ofte bedre i norsk og engelsk".

Det er nettopp denne typen utsagn mine foreldre forsøkte å lære oss at var helt teite. Og akkurat det forsøker jeg å videreføre til egne barn også.

Knerten er fryktelig flink med tall. Når han får skryt for dette, så er det fordi HAN er flink med tall ikke fordi han er en gutt. Snuppa er også god i matte (selv om broren er langt flinkere på tross av aldersforskjellen), og skrytet går på henne og ikke at hun er god på dette på tross av kjønn.

Men det er veldig interessant å lese. Jeg hadde en del om dette da jeg studerte (forventningsstyring av arbeidstakere/kunder), og det er noe jeg er ganske bevisst på.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:18.