Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London - musicalbilletter

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-13, 09:43   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London - musicalbilletter

Science museum er også bra. Og så ligger det rett ved siden av natural history museum. Så sett av godt med tid, for dere vil nok se begge deler.

Dagskort på bussen og toppen av en dobbeltdekker er supert for sightseeing.

Gammel 08-07-13, 10:53   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer også på hvor det er lurt å spise. Og om det er noe shopping som passer med 11-årig gutt som ikke er sports- eller klesinteressert. Han må nok pent bli med meg litt, men det hadde jo vært kult for han om han fant noe for sin egen del også.

Gammel 08-07-13, 11:00   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes en del andre London-tråder her inne som anbefaler spisesteder. Jeg hadde i hvert fall en lang oppdatering etter at snuppa og jeg var på tur i høst. Vi spiste på mange av stedene som var anbefalt på FP og var svært fornøyd med det.

Gammel 08-07-13, 11:07   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det finnes en del andre London-tråder her inne som anbefaler spisesteder. Jeg hadde i hvert fall en lang oppdatering etter at snuppa og jeg var på tur i høst. Vi spiste på mange av stedene som var anbefalt på FP og var svært fornøyd med det.

Nå fant jeg en gammel tråd med mange restauranttips.

Gammel 08-07-13, 11:07   #5
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Vi har bestilt mange ganger fra http://www.londonmusikaler.no og det har vært helt ok.
I tillegg til de som allerede er foreslått anbefaler jeg Løvenes konge til en 11-åring. Helt fantastisk oppsetning.

gnuri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-07-13, 11:09   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Madam Tussauds, er det noe man gidder bruke tid på? Jeg var der da jeg var barn og husker det som en skuffelse, det var jo ikke så mange av kjendisene som var kjent for meg.

Gammel 08-07-13, 11:12   #7
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror ikke at 11-åringen vil synes at Madame Tussauds er veldig stort, så jeg hadde ikke giddet å bruke tid og penger på det.
Jeg tror at f.eks. Ripley’s Believe It or Not! vil slå bedre an. Det ligger også mye mer sentralt.

gnuri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-07-13, 12:42   #8
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Vi hadde en fantastisk tur med en hop on hop off-buss i London. Har aldri vært så heldig med en guide noen gang. Vi ble sittende på bussen hele rundturen, to timer - det var en av 12-åringens toppopplevelser. Mye henging, dreping og brenning ble det dog. Men, en fantastisk historietime.

London eye bør man også unne seg - jeg tipper elleveåringen vil like det. Vi var på Madame Tussauds - been there, done that. Helt greit, men en engangsgreie for oss. Neste gang vi er i London dropper vi vokskabinettet.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-07-13, 13:01   #9
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville nok heller tatt 11-åringen med i London Dungeon enn Vokskabinettet. Litt skrekk og gru og litt historie.

Gammel 08-07-13, 13:22   #10
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg satt i går kveld og bestilte opplevelser og er skikkelig i sjokk over prisene vi må ut med på alt vi skal.

Og så er det jo utsolgt på det Harry Potter landet. Sånn blir det når mine feriepenger skal dekke denne mnd siden mannen kun fikk 7000 i feriepenger

Gammel 08-07-13, 13:35   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

GinaK: Det er mange ting som koster mye i London. Derfor anbefaler jeg alltid British Muesum, Science Museum og Natural History museum som er utrolig flotte, men hvor det er frivillig å donere penger.

Gammel 08-07-13, 13:46   #12
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi så Mamma Mia i fjor og bestilte på http://www.londontown.no/

Helt trygt og sikkert.

Madame Tussaud var skikelig nedtur. Særlig for meg som ikke hadde lyst i utgangspunktet, men også for eldste, som var skuffet. Lang kø, kjedelige dukker, virkelig bortkastet tid og penger.

Gammel 08-07-13, 17:55   #13
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Jeg er litt forvirret, hvilket harry-potter-opplegg er det man gjerne vil på?

Gammel 08-07-13, 18:24   #14
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Katta, det som Warner Bros har bygget. Får ikke linket fra mobilen men søk det opp. Det er fullbooket til 23 juli. Burde ha bestilt før.

Gammel 08-07-13, 19:25   #15
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Katta, det som Warner Bros har bygget. Får ikke linket fra mobilen men søk det opp. Det er fullbooket til 23 juli. Burde ha bestilt før.

Det bomma vi også. Neste gang. Men vi var på Kings cross og gikk ned på perrongen i stedet for jukseperrongen.

Gammel 08-07-13, 20:56   #16
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Det bomma vi også. Neste gang. Men vi var på Kings cross og gikk ned på perrongen i stedet for jukseperrongen.

Takk for tips. Det får være nestbest løsning. Jeg lette etter den perrongen som jeg mente at jeg hadde lest om men fant det ikke i går. Må søke opp Kings cross da.

Fortalte til eldstemann at vi ikke fikk billetter men han er happy bare for å dra på tur han. Ingen sure miner heldigvis.

Gammel 08-07-13, 21:10   #17
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Takk for tips. Det får være nestbest løsning. Jeg lette etter den perrongen som jeg mente at jeg hadde lest om men fant det ikke i går. Må søke opp Kings cross da.

Fortalte til eldstemann at vi ikke fikk billetter men han er happy bare for å dra på tur han. Ingen sure miner heldigvis.

De har laget en jukseperrong i "vrimlearealet" på Kings Cross - der får man tatt bilde mens man løper inn i veggen hvis man vil ha det. Den ekte perrongen er nede der togene går - mellom perrong fire og fem mener jeg det var. Vi hadde dagsbilletter på tuben så vi bare kjørte dem inn i maskina for å teste, og jaggu kom vi inn - og nede ved togene var det ingen turister.

Ungene våre tok det også fint at vi ikke kom oss til studioet denne gangen, det er jo så mye annet man kan gjøre i London også.

Gammel 08-07-13, 19:27   #18
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Hoho, flaks at jeg leste denne tråden siden vi hadde tenkt oss på Harry Potter. Nå har jeg kjøpt billetter til 24. juli.

Gammel 08-07-13, 20:58   #19
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi gidder ikke noe sånt denne gangen. Vi skal bare være på landet og se på slott og bade.

Gammel 09-07-13, 00:10   #20
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Noen som vet om det er greit å komme seg til Harry Potter på egen hånd eller om det er et poeng å bestille en tur som inkluderer transport til og fra?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.