Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tomgangskjøring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-13, 10:07   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tomgangskjøring

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Å ha bil på tomgang er en uting, spiller ingen rolle hvor eller hvor lenge. Aldri om jeg lar bilen min stå og gå mer enn den må.
For å av-ise bilen om vinteren finnes det andre hjelpemidler enn å la den stå på tomgang.

Jeg tror det kommer litt an på bil og økonomi. Det er ikke alltid veldig miljøvennlig å ikke ha så mye å rutte med.

Gammel 06-07-13, 11:14   #2
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tomgangskjøring

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg tror det kommer litt an på bil og økonomi. Det er ikke alltid veldig miljøvennlig å ikke ha så mye å rutte med.

Nettopp, det er ikke det, men jeg tror allikevel vi sparer miljøet ganske mye ved at vi bor nært jobben, ikke pendler eller flyr like mye som de med god råd (vi lever på to fulle lønninger så god råd her inne er noe annet enn i samfunnet generelt ).

Jeg blir ganske oppgitt når folk bare tyller utav seg sånne kommentarer som fløyel over her altså. Samme som når noen i fattig vs. ferietrådene kommer med det argumentet med at ikke alle trenger å reise på ferie når det er så billig og koselig å dra på telttur.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.