Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff - katter og løsgjengeri

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-13, 10:43   #1
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

For øvrig så "irriterer" jeg meg over de som rir forbi her med hest.... da snakker vi masse bæsj. De plukker ALDRI opp etter seg. Det er like morsomt hver gang jeg skal rygge ut av innkjørslen min og prøve å unngå å treffe de.
Jeg irriterer meg og over bonden som på død og liv må pløye åkrene sine på 1 pinsedag og ha ut bæsj (da snakker vi MYE bæsj og lukt) på de samme jordene den første dagen det var varmt nok til å sitte ute å nyte solen og grille. (vi rømte til sambos bror og grillet der),men det lukta i flere dager etterpå.
Jeg blir og litt irritert på datra til naboen som slipper gneldrebikkja si ut kl 04 om morran i hagen fordi den er tissetrengt, men heldigvis sovner jeg igjen
Jada, jeg velger selv å bo her, med de "problemene" som følger.

Det er mange katter i nabolaget, om de irriterer de andre naboene vet jeg ikke, men jeg vet at mine katter er inne 80% av tiden, ute de resterende.
Om vinteren er de så fine på seg at de er ute å lufter seg, for så å komme inn å gjøre fra seg i kassa, før de går ut en liten tur igjen.
Om sommeren er de mer ute, men de er mye i egen hage og på egen veranda,gjerne sammen med oss.
Mine katter er kastererte.
Kastererte katter holder seg som oftest i nærområdene, de streifer ikke på samme måte som ukastererte og de har ikke det markeringsbehovet som ukastererte katter har.

Jeg irriterer meg også over alle de som ikke klarer å få kattene sine kasterert, og alle de som synes det er så koselig med kattunger at de får kull hvert bidige år på huskatta si.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-13, 10:47   #2
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av carmenzita, her.

Jeg irriterer meg og over bonden som på død og liv må pløye åkrene sine på 1 pinsedag og ha ut bæsj (da snakker vi MYE bæsj og lukt) på de samme jordene den første dagen det var varmt nok til å sitte ute å nyte solen og grille. (vi rømte til sambos bror og grillet der),men det lukta i flere dager etterpå.

Vel, skal du ha noe å legge på grillen, må nesten bøndene få dyrke åkeren sin.

Gammel 03-07-13, 10:52   #3
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Vel, skal du ha noe å legge på grillen, må nesten bøndene få dyrke åkeren sin.

Ja, selvfølgelig,men jeg må få lov til å irritere meg over det, den tiden det plager meg.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.