|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriNoe av problemet er vel at det er vanskelig å se for seg båndtvang på katt i praksis. Ikke for det, jeg har katt som kan gå i bånd. Hun startet nemlig livet som bykatt i Oslo. Men det er ikke bare å feste bånd på katt, det er ikke mulig å dressere dem til å gå tur i bånd slik man kan med hunder. Og det er heller ikke like enkelt å sperre dem inne, de smyger seg på en måte ut hvis de vil. Med andre ord vil det å etterkomme et ønske om 100% kontroll på katten medføre at man ikke kan ha katt tror jeg. Jeg tror ikke det er mulig selv om man prøver. Kanskje i blokk, men ikke i hus der dører og vinduer åpnes ut på bakkeplan.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Jeg tror ikke det med rase har så himla mye å si, (ur)instinktene til katten er der uansett. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
saftig
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Men syns du dette handler om hat av katter?
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriLille meg, jeg forholder meg til deg som finnes av regler og restriksjoner og katter har lov til å gå fritt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|