|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriLille meg, om ikke katter skal komme inn i din hage, må alle katter gå i bånd. Du tenker at det er det ideelle? Eller alternativ to er kattene utryddes.
|
|
|
#2 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Men her tar du altså tak i problemet fra feil side. Du sier at det er JEG og mitt ønske om å kunne bestemme i hagen min, som er problemet. Det syns jeg er direkte feil. Det er ingen andre dyr enn katter hvor man har eiere som ser ut til å mene at min suverenitet i egen hage ikke skal gjelde for deres dyr. Hvis ikke katteeiere kan holde katten sin borte fra min hage, så mener jeg oppriktig at det er deres problem, ikke mitt. Da er det katteeieren - ikke jeg - som må finne en løsning.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|