Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.
Men kjære, vene.
Hvem er dere som kan bestemme at det jeg anser som et problem er en bagatell?
Kan dere kanskje opplyse meg om hva som er høyverdige problemer nutildags?
Jeg kan ikke bestemme hva du skal synes er en bagatell, men jeg kan bestemme (og si høyt) hva jeg synes er en bagatell.
Høyverdige problemer nutildags synes jeg er mennesker og dyr som lever under skadelige forhold, som er syke og ikke får hjelp og som er redde og ikke finner trygghet.
Dyrebæsj ( selv om det er uhygienisk) og babobråk og sånt sorterer under "mild ergrelse".
Synes JEG. Som svar på direkte spørsmål.
Hva dy synes og hva du sorterer under høyverdige problemer er helt opp til deg. Og det hadde ikke vært rare diskusjonsforumet om vi alle har enige om hva som er viktigst og hva som er mindre viktig. Det er meningsløst om msn ikke kan fronte eget syn om viktigheten i en sak uten å bli forsøkt kneblet med ord som nedsettende og empatilød og sånn. Det finnes selvfølgelig saker som jeg synes er viktige og verdt masse engasjement og som du synes er mindre viktige også. Det er greit. Det er grunnen til at man stemmer på ulike partiet og støtter ulike onteresseorganisasjoner.
Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.
Setene på førsteklasse er så utrolig myke, at jeg sovnet fra filmen på flyet. 

Sist redigert av Pebbles : 02-07-13 kl 21:49.
|