|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriHeng dere for all del opp i den rare problemstillingen til noen, og fremstill meg som rar utifra det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Rockesøster
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Du synes det er et normalt dyreliv. Jeg synes ikke det. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Jeg kan ikke bestemme hva du skal synes er en bagatell, men jeg kan bestemme (og si høyt) hva jeg synes er en bagatell.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 02-07-13 kl 21:49. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Rockesøster
|
Ja og det har du gjort fint rede for. :jepp: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
By the Sea
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriNextife, du er åpenbart helt fri til selv å definere hva som et store problemer for deg. Samtidig er andre mennesker (i hvertfall når invitert til diskusjon, som her på et diskusjonsforum) frie til å mene noe om det du mener også.
|
|
|
#6 |
|
Rockesøster
|
Joda, her får man mene hva man vil, men at dine unger hopper i din sofa synes jeg er helt naturlig er ditt problem. Om jeg synes du er sløv er det likevel ikke noe som får noen konsekvens for meg. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|