|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Jeg synes hester er flotte dyr. Om jeg gikk til innkjøp av den eneste hesten i nabolaget, en liten en som aldri gikk løs utenfor tomta, og hadde stor nok tomt til det, hadde det selvsagt ikke vært ok. Det hadde påført naboene ulemper selv om jeg hadde måttet ta de største ulmepene selv. At katter/hester/hunder/you name it er flotte dyr er overhodet ikke noe argument i denne debatten. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriDenne diskusjonen er veldig interessant i et mer generelt lys - hvor fri i egne valg kan man tillate seg å være uten å samtidig plage andre og hvor går grensen for hva man kan og bør akseptere fra omverdenen?
|
|
|
#3 |
|
This is normal!
|
Jeg har enda ikke opplevd at rådyr, pinnsvin eller stålormer har hoppet opp på de rene klærne på tørkestativet (mannen min er allergisk mot katt), tisset på luftekanalene, prøvd å snike seg inn i huset eller bæsjet i blomsterbedet. Det er det kattene som gjør. Vel, det var litt problematisk med ekornet som druknet i badebassenget, men det ordnet faren min opp i.
Vel, jeg forbeholder meg retten til å irritere meg over andres katter selv om det er krig i verden. Man kan jo snu det på hodet også: Hvordan kan mennesker anskaffe seg katt når barn sulter i Afrika? Burde de ikke heller bruke pengene på å redde verden?
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Jeg hadde faktisk syntes at det var ok gitt at det ble bra dyrehold utav det.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|