Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff - katter og løsgjengeri

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-13, 19:53   #11
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg ser for det første ikke sammenhengen mellom krig og det å mislike kattedrit på eiendommen sin.
Dernest tror jeg der få, om ingen som har sagt at de hater katter eller eierne deres.
Det må da være lov å si at man misliker/avskyr/ikke liker/er irritert på kattedrit på egen eiendom og at katteieiere burde ta mer ansvar for dyrene sine enn de aller fleste gjør uten å bli kalt en hater.

Personlig er jeg ikke glad i dyr i det hele tatt. Verken hunder, katter, marsvin, tigre eller hva-har-du.
Det er ikke det samme som at jeg hater de.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Herregud, det må da være lov å irritere seg over at plenen blir neddritet uten at man dermed hater noen. Dette var et veldig usaklig innlegg.

Det var nok en tanke usaklig jeg beklager det, og det var mest en reaksjon på shutes (shute avskyr naboens katter, det er i min verden i nærheten av å hate, men det var feil å antyde at mange her hater katter) innlegg om å "eventuelt utrydde katteeierene". Jeg forstår at det, trolig,ikke er bokstavelig ment, men det får meg til å tro at det er ganske tilnærmet et hat for katter. Å. Å sammenligne det med krig er nok ikke riktig, men det tyder i denne tråden på at noen her har et mer anstrengt forhold enn frustrasjon til katter i området sitt. Det var mer brukt kun som et uttrykk når jeg ser hva slags følelser som rører i folk over dette temaet. Jeg bare greier ikke å forstå at noen greier å bruke så my negativ energi på dyr og eierene deres. Frustrasjon over at katter er feks ukastrerte og det det måtte medføre av ulemper har jeg langt mer forståelse for.

Sist redigert av Luvi : 29-06-13 kl 20:30.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.