|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Huff, dette er sånt som bekrefter alle fordommer man har om dyreeiere. "Nei, jeg tar ikke bort noe bæsj jeg, hvis jeg ikke har sett at den tilhører min katt". Ærre' mulig?!
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
synes dette skal gjelde hundeeiere også, jeg. Ta opp hundedritt når du ser det, selv om det kanskje ikke er fra din egen hund.
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Så bra!
Ja, det kan du tro.
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeriVår katt har også halsbånd med navn og nummer på, og den er kasteret. Og heldigvis har vi gode naboer som garantert hadde sagt fra om katten skulle plaget dem. Og vi er heldig med naboene, for ene har hatt katt i alle år som døde i fjor vinter, så nå adopterer de vår katt når vi er borte og passer den villig vekk i sommerhalvåret når de er hjemme fra Spania. Har også opplevd et par ganger at noen har ringt nummeret på halsbåndet fordi de lurer på om katten har gått seg bort. Men den er bare veldig selskapssyk om vi er borte en dag eller to selv om den har full tilgang hjemme på og komme inn og alt den vil av mat og vann. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Jeg gjør det. Ikke i skogen, men når jeg er på det felles grøntområdet plukker jeg med meg andres hunders bæsj også, ikke bare min hunds etterlatenskaper. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Beundringsverdig. Jeg må fnise litt når jeg ser hundeeiere som går tur forbi i gata ser seg stjålent rundt og får de øye på noen så er det fram med posen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|